Mail sendt til alle medlemmer vedrørende sæsonstart

Vi starter med visninger i næste uge – og vi glæder os til at se en masse glade børn i biografen.

Pladserne i biografen er fordelt klassevis, i kan se fordelingen for de enkelte hold på vores hjemmeside:

Sal placering (birkeroedfilmklub.dk)

Vores frivillige har også oversigten og hjælper jer naturligvis på plads i biografen når i kommer.

Desværre så bliver vi også nødt til at forholde os til COVID-19 i denne sæson.

Der gælder følgende regler:

• Alle over 15 skal vise Corona pas ved indgangen
  • Hvis man ikke må komme i skole - så må man heller ikke komme i filmklub
    • Det er for eksempel ved sygdom, man har været nær kontakt og afventer test resultat, ol.

Derudover tager vi følgende forholdsregler, for at reducere risikoen for smitte i biografen:

• Alle klasser har faste pladser i biografen og hvor det er muligt vil der være et ledigt sæde mellem klasser
  • For at undgå at stå for tæt indenfor, så lukker vi deltagere ind klassevis, så når hele klassen er samlet udenfor, så stil jer i kø ved indgangen, så hjælper vi jer gennem slik køb og på plads i salen inden næste klasse bliver lukket ind
  • Foretag gerne samlet slikkøb for hele klassen, så går det hurtigere og så skal biografens medarbejder ikke håndtere mønter fra 1000 børn i løbet af en uge

Hvis nogen er uheldige og efterfølgende viser sig at have været smittet med COVID-19, da de var i biografen, så må man meget gerne kontakte os med information om skole og klasse (og hvilket sæde den smittede sad på hvis i ved det), så sørger for vi for at informere alle deltagere på holdet.

Corona forholdsregler ligger også på foreningens hjemmeside:

COVID-19 (birkeroedfilmklub.dk)

Vi glæder os til at se jer alle i biografen i næste uge – og håber på at få en sæson, som ikke bliver alt for påvirket af COVID-19.