Handelsbetingelser

1) Købsaftalen
Købsaftalen er bindende når vi har registreret betalingen. Købsaftalen er endvidere underlagt dansk rets gældende regler.
2) Levering/afhentning af medlemskort
Bekræftelse på købet bliver sendt via e-mail efter at betalingshandlingen er gennemført.
Medbring din kvittering, hvis du ikke har modtaget medlemskort eller billetter inden føste forestilling.
3) Betaling og sikkerhed
Betaling kan foretages online med Dankort, Visa Dankort, Mastercard og MobilePay. Dine kort oplysninger er beskyttede og krypterede og sendes direkte til Nets. Ingen virksomheder har adgang til dine betalingskort oplysninger.
4) Adgangsbevis
Medlemskortet er adgangsgivende til de enkelte forestillinger.
5) Refundering
Medlemskortet kan ikke refunderes jvf. pkt. 1. Såfremt en forestilling aflyses, vil vi vise filmen på et senere tidspunkt, hvis det er muligt.
6) Mistet medlemskort
Hvis et medlemskort er mistet, skal bekræftelsen medbringes og der skal rettes henvendelse til foreningens personale senest i biografen inden den pågældende forestillings start.
7) Reklamation
Reklamationer rettes til foreningen via foreningens hjemmeside.
8) Databeskyttelse
Salg af billetter foregår gennem FlexBillet. Navn, adresse, telefon, e-mail, køn og alder registreres i forbindelse med betalingshandlingen. Disse oplysninger videregives ikke til 3. part og du har på forlangende mulighed for at få tilsendt de oplysninger, som foreningen har registreret. Endvidere har du mulighed for at gøre indsigelser i mod registreringen jvf. persondata lovens regler.
9) Forbehold
Foreningen tager forbehold for trykfejl samt forbeholder sig ret til at ændre tidspunkt, sal og biograf for en planlagt forestilling og informere om dette senest 1 uge før den tidligere planlagte forestilling.
Alle spørgsmål vedr. tilmelding, betaling og udlevering af medlemskort bedes rettet til foreningen. Ved tekniske fejl på siden ved tilmelding/betaling henvendelse til support@flexbillet.dk.