Vi viser film som planlagt tirsdag d. 8. december, men aflyser onsdag d. 9. december og torsdag d. 10. december

Følgende mail er i dag sendt til de medlemmer som var planlagt til at skulle i biograf fra d. 8. december - 10. december.

De nyeste COVID-19 restriktioner gør desværre, at vi ikke kan gennemføre filmvisning fra onsdag d. 9. december og indtil videre frem til d. 3. januar.

Vi gennemfører visning tirsdag d. 8. december, som planlagt for gruppe B2 og C2.

Visninger onsdag og torsdag ef aflyst og biografen er lukket.

Når restriktionerne lempes finder vi nye datoer, hvor vi kan vise filmene for de aflyste onsdags og torsdags hold.

Restriktionerne gælder indtil videre frem til 3. januar, så vi ved endnu ikke hvad der sker med de planlagte januar visninger.