Mail sendt til medlemmer vedrørende film visning i februar

Vi er klar til at vise film som planlagt i uge 6 (7. februar - 10. februar) - og vi glæder os rigtigt meget til at se en masse glade børn i biografen igen.

Alle Corona restriktioner for biografer blev fjernet 1. februar og der er derfor hverken krav om mundbind eller fremvisning af Corona pas.

Da der stadig er mange smittede, så vil vi fastholde følgende forholdsregler:
  • Hvis man ikke kan komme i skole som følge af Corona restriktioner, så kan man heller ikke komme i biografen med filmklubben
  • Vi beder jer fortsat ankomme klassevis, så tager vi jer ind en klasse af gangen, får handlet slik og placeret jer i biograf salen, således at vi undgår at forskellige klasser blandes i lobbyen

Vi forventer at vise filmene fra januar på et senere tidspunkt, datoer vil blive meldt ud i god tid inden.