Ingen filmvisning i oktober grundet COVID-19

Vi har i dag udsendt nedenstående mail til alle medlemmer vedrørende aflysning af alle filmvisninger i oktober måned.

Kære Filmklub medlem.

Vi har i filmklubben diskuteret de nye anbefalinger og retningslinjer fra myndighederne vedrørende COVID-19 sammen med biografen.

Der er ikke ændringer af retningslinjer for biografer, så vi kunne godt gennemføre filmvisninger som planlagt i oktober.

Men vi synes ikke det er fornuftigt, at samle mere end 150 børn fra forskellige skoler til at sidde to timer i en biografsal, når der andre steder ef forbud mod forsamlinger på mere end 50 personer og myndighederne fraråder børne fødselsdage og andre sociale arrangementer.

Derfor så udskyder vi de planlagte visninger af film i oktober for alle hold, til et senere tidspunkt.

De nuværende COVID-19 retningslinjer gælder frem til 4. oktober, vi udsender opdateret information til alle medlemmer i starten af oktober, når vi kender de nye retningslinjer.

Når sæsonen er i gang, finder vi en ny dato for visning af oktober måneds film.

Birkerød Film Klub for Børn og Unge