Der er åbent for tilmelding i uge 34.

Gruppe A åbner mandag 21.august kl 1800

Gruppe B åbner tirsdag den 22.august kl 1800

Gruppe C åbner onsdag den 23. august kl 1800

Sidste frist for alle grupper er torsdag 31 august kl 1800

Klik her for tilmeldning:

Der lukkes automatisk for tilmelding, når et hold er fyldt, men det er muligt at skrive sig på venteliste.

Forevisningerne starter i uge 40. Hvis der er ledige pladser, kan man stadig tilmelde sig efter sæsonstart, der sker ikke prisreduktion i løbet af sæsonen, idet vi betaler biograf og filmleje for antal tilmeldte ved udgangen af sæsonen.

Købte billetter kan ikke refunderes, men der kan skiftes hold, hvis der er ledige pladser. Det sker ved at kontakte foreningen på e-mail: filmklubben3460@gmail.com.

VIGTIGT

Hvis man tilmelder børn fra en e-mail adresse, som tidligere har været benyttet til tilmeldinger, har systemet gemt oplysnigner om børnene - det er vigtigt at i sikrer jer at skole og klassetrin er korrekt. Systemet opdaterer det ikke automatisk.

Skole og klassetrin fremgår også at den billet i modtager, hvis i er i tvivl så se efter der at det er registreret korrekt.

Vi benytter samme tilmeldingssystem som sidste år. Det er Flexbillet (som har skiftet navn til event.it), som DaBUF har et samarbejde med, det letter det administrative arbejde for klubben at DaBUF også benytter systemet.

Det er en god ide kun at tilmelde nogle få deltagere ad gangen. Systemet bliver lidt langsomt, hvis man skal tilmelde mange på en gang og man kan kun tilføje en deltager ad gangen, så holdet kan nå at blive udsolgt inden man har tilføjet hele klassen.  Endelig så er der begrænset tid til at gennemføre tilmeldingen.

Vælg holdoversigten og vælg det hold du vil tilmelde deltagere til. Hold der ikke er åbne for tilmelding er enten fyldte eller der står en dato for hvornår tilmeldingen åbner. Der åbnes kl. 18.00 på datoen.

Når man har valgt et hold skal man foretage et "engangs login". Indtast din e-mail adresse og tryk Næste. Du modtager herefter en e-mail med en kode som du skal indtaste. Derefter kan du gå i gang med bestillingen. Du har 20 minutter til at afslutte bestillingen. Kort efter at bestillingen er afsluttet vil du modtage mails med billetterne.

For hver deltager skal adresse, køn, fødselsdag, skole og klasse udfyldes. Da klubben modtager tilskud fra Rudersdal kommune skal vi indsamle dette for at kunne dokumentere antallet af deltagere i klubbens aktiviteter. Skole og klasse benyttes til at placere børnene sammen med deres klassekammerater. Hvis man tilmelder deltagere fra samme mail adresse som sidste år har systemet gemt informationen fra sidste år - kig efter at informationen er korrekt - især at man får opdateret klassetrin.

Hvis et hold er fyldt kan man skrive sig på venteliste. Hvis der bliver ledige pladser på holdet inden der lukkes for tilmelding vil de forreste på ventelisten blive tilbudt pladsen.

Placering i salen fremgår ikke af billetterne. Ugen før de første forestillinger vil der blive udsendt mail til alle deltagere, hvor de enkelte klassers placering i salene en angivet.