Om foreningen

Birkerød Filmklub for Børn og Unge er en forening drevet af frivillige. Foreningen er medlem af DaBUF (Danske Børne og UngdomsFilmklubber).

Foreningens formål er at give børn i Birkerøds og Høsterkøbs skoler gode filmoplevelser.

Ud over bestyrelsen har vi en række frivillige som hjælper med forskellige opgaver, det er blandt andet vores biograf vagter som under forevisningerne hjælper med til at alle deltagere får en god oplevelse i biografen. Derudover er der frivillige som hjælper med at designe vores program og placerer børnene i biograf salene.

Har du lyst til at deltage i at skabe nogle gode filmoplevelser for børn og unge er du meget velkommen til at kontakte foreningens bestyrelse via e-mail: filmklubben3460@gmail.com