Bevar Børnefilmklubben!

Der er brug for jer, kære Birkerødder.

Vi regner med til efteråret at kunne åbne biografdørene for ca. 1000 filmglade børn, til endnu en sæson i Birkerød Filmklub For Børn og Unge.

Børnefilmklubben er en forening med over 70 år på bagen. Vi har løbende brug for nye medlemmer til bestyrelsen men også frivillige, som har lyst til at se film sammen med de mange glade unger.

Hvis du er forælder til børn i indskoling eller mellemtrin har vi i særlig grad brug for dig. Men enhver hvis hjerte banker for børnefilm er velkomne.

Bestyrelsen mødes 3-4 gange årligt, hvor vi sørger for alt det praktiske og at der bliver valgt gode film til de forskellige aldersgrupper. Der er en god ånd i bestyrelsen og vi løfter opgaverne i fællesskab.

Kunne du have lyst til at være med, så mød fx op til årets generalforsamling. Der kan du kan møde bestyrelsen og frivillige. Skriv gerne for mere information om arbejdet i foreningen på filmklubben3460@gmail.com.